قیمت باصرفه پنجره وین تک کاشان طرح چوب لمینت
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
قیمت باصرفه پنجره وین تک کاشان طرح چوب لمینت
پنج شنبه 24 آذر 1401 ساعت 20:51 | بازدید : 55 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

قیمت باصرفه پنجره وین تک کاشان طرح چوب لمینت

شیشه لمینت UPVC چیست؟
شیشه لمینت از یک لایه نازک شیشه ساخته شده است که توسط ماده ای به نام لایه نیکل الکترولس به یکدیگر متصل شده است. نتیجه یک صفحه شیشه ای است که محافظت در برابر رطوبت و سایر آلاینده های موجود در هوا را فراهم می کند، حالتی که به عنوان شیشه سکوریت شناخته می شود. اندازه استاندارد برای شیشه های لمینت بین ۵ تا ۹ میلی متر ضخامت در مقایسه با شیشه های معمولی ۳-۴ میلی متر است. در این مقاله می توانید اطلاعات بیشتری در مورد شیشه های لمینت و سخت شده کسب کنید.
مزایای استفاده از شیشه لمینت چیست؟
شیشه لمینت دارای خواص عایق حرارتی عالی است که به شما امکان می دهد از صرفه جویی بالقوه در هزینه های گرمایش/سرمایش استفاده کنید. اگر به دنبال بهبود ظاهر خانه خود در عین صرفه جویی در مصرف انرژی هستید، می توانید به راحتی این کار را با تغییر به شیشه های لمینت انجام دهید.

برای تولید پنجره دوجداره upvc لمینت از انواع مرغوب پروفیل که اصلی ترین اجزای پنجره است و یراق آلات، براساس سلیقه سفارش دهنده استفاده می شود.

از دیگر اجزای پنجره دوجداره upvc لمینت رنگی، شیشه دوجداره است که به صورت وکیوم در کارخانه تولید شده و گازی بی اثر در آن ها تزریق شده، کنترل کیفیت می شود.

شیشه دوجداره تولید شده به مدت ۵ سال در برابر بخار زدگی توسط شرکت گارانتی می شود. تیم اجرایی متخصص، نصب محصول در و پنجره یو پی وی سی را در بالاترین کیفیت و کوتاه ترین زمان تضمین می کند.

از اجزای پنجره دوجداره upvc فریم اصلی به عنوان قاب پنجره است و یراق آلات، شیشه دوجداره، نوار درزبند و تقویت کننده فولادی دارای اهمیت است.


مزایای نصب شیشه لمینت
اولین مزیت استفاده از این شیشه ها کنترل اشعه های مضر خورشید است. علت اصلی رنگ پریدگی بسیار از لوازم خانگی مانند مبلمان ها فعل و انفعالات موجود در اشعه های خورشید است. برای ویترین مغازه هایی که دارای لوازم خانگی حساس هستند که گرمای شدید به آنها آسیب می زند استفاده از شیشه لمینت مزیت اساسی محسوب می شود طلق های PVB به کار رفته در این نوع شیشه تا حدود زیادی اشعه های مضر خورشید را می گیرد و از برخورد آنها به لوازم جلوگیری می کند. تغییر الگوی شکست مهم ترین مزیت استفاده از شیشه لمینت می باشد طلق PVB به کار رفته در بیشتر شیشه ها مانع از پاشیده شدن آنها به اطراف می شود در واقع الگو شکست این شیشه با الهام از شیشه سکوریت به صورت عرضی و منتشر در سطح شیشه می باشد در نتیجه باعث آسیب به انسان نمی شود. شیشه لمینت های ۱۰ میل یکی از اولین شیشه هایی هستند که معمولا به عنوان عایق صدا استفاده می شوند در حالی که در صورت شکست به هیچ وجه به اطراف پاشیده نمی شوند برای مکان هایی مانند استخر استفاده از این شیشه ها با توجه به نوع عملکرد آنها در برابر نور خورشید گزینه مناسبی به نظر می رسد.

قیمت شیشه لمینت
ضخامت شیشه لمنیت یکی از گزینه های موثر در قیمت است اکثر شیشه هایی با ضخامت زیاد قیمت بیشتری دارند قیمت این شیشه نسبت به نمونه های ظریف تر بیشتر است. البته استفاده اساسی از شیشه لمینت به عنوان دیوار کاذب یا شیشه پنجره در ارتفاعات از این نوع شیشه می باشد. معمولا برچسب لمینت شامل طلق های PVB می باشد که در بین هر دو شیشه چسبیده می شود شیشه لمینت اغلب از شیشه های معمولی تهیه می شود با این تفاوت که پس ازچسباندن برچسب این شیشه روی شیشه ها امکان هیچ گونه تغییری در ابعاد و مکان قرار گیری لوازم جانبی روی شیشه ها وجود ندارد.

پنجره دوجدارهلمینت

قیمت پنجره دوجداره کاشان

برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره کاشان می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره کاشان از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :
cache01